Afholdte spil‎ > ‎

The Battle for Natif

Historie:
Natif har i flere årtier været opdelt I klaner. De forskellige klaner har bekriget hinanden, og derfor har der ikke været en regulær regering, men derimod mange mindre herførere, der ikke kunne enes!

Den største klan, Arazis, har brugt størstedelen af sine resurser på at opbygge sit millitære isenkram.
Dens arsenal består allerede af regulære infanterister, let og tungt artilleri samt flere special uddannede soldater.
Problemet for denne klan er at nu kan de ikke brødføde sig selv, derfor har de presset de andre klaner til at levere mad og resurser, som betaling for sikkerhed!

De resterende klaner rottede sig sammen, og trykkede Arazis tilbage, så de nu kun har deres millitære isenkram, og næsten ingen jord at leve på.

Arazis begyndte at true med at angribe nabo landene, hvis de ikke afleverede resurser, dette blev ikke modtaget positivt, så de omkringliggende lande valgte at tage indsætte deres millitær. De satsede på at tage kontrol over hele landet, da de ikke kunne skelne klanerne fra hinanden. Samtidig havde de i mange år været trætte at deres borgerkrigslign., tilstande, der havde stoppet alt handel med dem.

Situation i dag:
De omkringliggende lande, har taget kontrol over landet store installationer.
De kontrollerer alle installationer, dog ikke Arazises store millitære lejr, hvor klanerne har forskanset sig.
På de åbne områder og i skovene regerer ingen, der kan ingen/alle bevæge sig frit, da der ikke er nogen klare optrukne linjer mellem de kæmpene parter.

Klanerne vil ikke indordne sig under den besættende styrke, og har derfor grebet sine våben og gør klar til kamp.

Den besættende styrke kæmper, for at holde vejene, mellem sine strategisk vigtige punkter åbne, så en enhed ikke risikerer at blive afskåret fra ammunition, vand og mad.
Comments